Büyük sorumlulukları, size destek olanlar varsa daha kolay taşıyabilirsiniz..
Vakfımızda eğitim gören bir çok öğrenci eğitim olanaklarından farklı düzeylerde yararlanmaktadır. Her öğrencimiz için mezuniyet tek hedef olmamakla birlikte tüm ilerlemeler bizler için çok önemli ve değerlidir. Bazı öğrencilerimizde ilk adımı atmak, bazen okuma yazmayı öğrenmek, bazen bir yemeği yapmak, ilk kelimeyi söylemek ya da bir işte çalışmak gibi bizleri çok mutlu eden sayısız başarıları sıralayabiliriz.
Miraç, dört veya fazla sözcük kullanarak cümleler kurabiliyor....
Kendimizi uygun bir şekilde sözlü olarak ifade edebilmemiz için cümlelerimizde özne, nesne veya eylem bildiren sözcük uygun bir şekilde kullanmamız gerekir. Miraç ile öncelikle görselleri kullanarak nesneleri, kişileri ve eylemleri adlandırabilmesi için ç
Alper havuzda vakit geçirmeye ve yüzmeye bayılıyor. 9 yaşında SOBE Vakfında hobi olarak yüzme derslerine başladığında hiç yüzme bilmiyordu. İlk derslerinde yüzme hocası Yunus ona havuzda eşlik ediyordu. İlk olarak havuz korkusunu yenmeyi başardılar. Ardın
Gözden kalbe giden bu yolculukta daima yanımızda olan gönüllülerimize,
ZİHİN KURAMI ETKİNLİKLERİ-2
Bu materyal, kendinin ve bir başkasının farkında olma, bireyin soyut düşünebilmesine yardımcı olma, bir başkasının duygu ve düşüncelerini anlama ve ifade etme becerilerini geliştirmek amacıyla oluşturulmuştur.
Oyun, çocukların gelişimi için önemli bir yere sahiptir. Yaşamın başlangıcıyla beraber çocuklar, kurdukları oyun sayesinde çevreyle iletişim sağlarlar.
Otizm, bireysel bir gelişimsel bozukluk olmaktan ziyade tüm aile üyelerini belirli düzeylerde etkilediği için otizmle ilgili çalışmalarda, otizmin aile sistemine olan etkisi üzerinde sıklıkla durulmaktadır.
Normal gelişim gösteren bir çocuğa sahip olacaklarını beklerken özel gereksinime ihtiyaç duyan çocuğa sahip olduğunu öğrenen aileler belli duygusal tepkiler gösterdikleri psiko-duygusal aşamalardan geçer.
Otizmli bireylerin iletişim becerilerinde yaşadıkları yetersizlikler onların isteklerini ve gereksinimlerini sözel yollarla ifade edememeleri neticesinde toplumla olan bağlarını zedelemektedir.
Bu kitap, otizmli öğrencilere temel matematik becerilerinin pekiştirilmesi, matematik becerilerinin öğretilmesi ve uygulanması amacıyla hazırlanmıştır.