2. Sağdıç, Z. A., Kekiç, A. & Ceyhun, A. T., (2018). Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Öğrencilere Robotik Oyun Topu Aracılığıyla Ortak Dikkat Öğretimi. II. International Congress on Early Childhood Intervention. Antalya, Türkiye. 2018.
4. Gönen, A., & Çıkılı, Y. (2023). Otizm spektrum bozukluğu olan öğrencilere kendini yönetme öğretiminin kendini yönetme, etkinlikle ilgilenme ve etkinliği tamamlama becerileri üzerine etkililiği. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi https://doi.org/10.21565/ozelegitimdergisi.1265574
5. Yazıcı Çetin, D. (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sözcük Dağarcığı Üzerindeki Etkililiğinin İncelenmesi. [Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi] Biruni Üniversitesi.
6.Çetin, İ.H. (2022). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Bilgisayar Kullanma Becerilerinin Öğretiminde Etkinlik Çizelgelerinin Etkililiği. [Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi] Biruni Üniversitesi.
7. Bayrak, F. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Bağımsız Spor Yapma Becerisi Kazandırılmasında Teknoloji Destekli Eğitim. [Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi] Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi.
8.Herrera, G., Vera, L., Pérez-Fuster, P., López-Fernández, A., López, Á., Savaş-Taşkesen, Ü., & Newbutt, N. (2024). Multisite usability and safety trial of an immersive virtual reality implementation of a work organization system for autistic learners: implications for technology design. Educational technology research and development, 1-25.