• SOBE VAKFI
  • HAKEMLİ DERGİLERDE BASILAN MAKALELER
  • SOBE VAKFI
  • HAKEMLİ DERGİLERDE BASILAN MAKALELER

1. Sağdıç, Z. A., & Sunagül, S. B. (2020). Otizm spektrum bozukluğu ve yapay zeka uygulamaları. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(3), 92-111. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler

2. Sağdıç, Z. A., Kekiç, A. & Ceyhun, A. T., (2018). Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Öğrencilere Robotik Oyun Topu Aracılığıyla Ortak Dikkat Öğretimi. II. International Congress on Early Childhood Intervention. Antalya, Türkiye. 2018.

3. Sağdıç, A., Çığ, N. C., Çelenk, U., Takı, Z., Çetin, İ., Feyzullahoğlu, P., ... & Doğan, O. (2023). Teaching Following Instrucyions and Responding Skillls to Children with Autism with an AI-Supported Mobile Application. In ICERI2023 Proceedings (pp. 7658- 7664). IATED.

4.  Gönen, A., & Çıkılı, Y. (2023). Otizm spektrum bozukluğu olan öğrencilere kendini yönetme öğretiminin kendini yönetme, etkinlikle ilgilenme ve etkinliği tamamlama becerileri üzerine etkililiği. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi https://doi.org/10.21565/ozelegitimdergisi.1265574  

5. Yazıcı Çetin, D. (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sözcük Dağarcığı Üzerindeki Etkililiğinin İncelenmesi. [Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi] Biruni Üniversitesi. 

6.Çetin, İ.H. (2022). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Bilgisayar Kullanma Becerilerinin Öğretiminde Etkinlik Çizelgelerinin Etkililiği. [Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi] Biruni Üniversitesi.

7. Bayrak, F. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Bağımsız Spor Yapma Becerisi Kazandırılmasında Teknoloji Destekli Eğitim. [Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi] Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi.

8.Herrera, G., Vera, L., Pérez-Fuster, P., López-Fernández, A., López, Á., Savaş-Taşkesen, Ü., & Newbutt, N. (2024). Multisite usability and safety trial of an immersive virtual reality implementation of a work organization system for autistic learners: implications for technology design. Educational technology research and development, 1-25.