1. Sağdıç, Z.A., Çaka, A. İ. & Birkan, B. (2017). Yetişkinlerde Etkinlik Çizelgesi Kullanımı. 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Samsun, Türkiye. 2017.
2. Selman, B. & Sağdıç, Z.A., (2018). Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Öğrencilere Seslendirilebilir Kartlar Aracılığıyla Söz içi Becerilerin Öğretimi. 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Eskişehir, Türkiye.
3.Sağdıç, Z.A., Kekiç, A. & Koçarslan, N. (2018). Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Bir Öğrenciye Kuaför İle İş Birliği Yapma Becerisinin Öğretimi. 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Eskişehir, Türkiye.
4. Sağdıç, Z.A. & Birkan, B. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Yüz İfadelerini Tanımanın Öğretiminde Ayrık Denemelerle Öğretim ile Sanal Gerçeklik Gözlüğü ile Öğretimin Etkililiğinin Karşılaştırılması. 29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Aydın, Türkiye.
5. Sağdıç, Z.A. & Diken, İ. (2020). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Erken Çocukluk Dönemindeki Çocuklara Replikli Öğretim ile Yapılan Araştırmaların İncelenmesi. 5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi. Online.
6. Sağdıç, Z.A. & Cavkaytar, A. (2020). Otizmli Çocuklara Günlük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Uzaktan Eğitim Yoluyla Sunulan Aile Eğitim Programının Etkililiği. 30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Online.
7. Birkan, B., Sağdıç, Z. A., Çaka, A. Meral, M. & Aşanboğa, P. (2020). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Bir Davranışsal Müdahale Programının Etkililiğini Değerlendirme” 30. Ulusal Özel Eğitim Kongresin. Online
8.Küçükşantürk, Ş., Gülmez, S.N., Mutlu, M. (2021). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Aşamalı Yardım Öğretim Yönteminin Rol Oyun Becerisinin Öğretimine Etkililiği. 1. Otizm Araştırmaları Sempozyumu. Konya.
9. Ercan, S. & Sağdıç, Z.A. (2022). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Genel Tıbbi Muayeneyi Tolere Etmeyi Öğretmek. 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.
10. Uygun, B. (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönergeleri Yerine Getirme Becerilerinin Videolarla Öğretilmesinin Etkililiğinin İncelenmesi. 7.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi. Online.
11. Tunca, B.T. & Sağdıç, Z.A. (2023). Hatay'da Özel Eğitim Alan Depremzede Otizmli Çocukların Deprem Sonrası Yaşadıkları Problemlere İlişkin Aile Görüşlerinin İncelenmesi, 7.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi. Eskişehir.
12. Yazıcı Çetin, D. & Çetin, İ. H. (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sahip Ebeveynlerin Eğitimdeki Önceliklerinin Belirlenmesi, 7.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi. Eskişehir.
13. Yazıcı Çetin, D. & Çetin, İ. H. (2023). OSB’li Çocuklara Günlük Hayatta Kullanılan Levha ve İşaretlerin Küçük Grupla Öğretiminde Eş Zamanlı İpucu Yönteminin Etkililiği, 7.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi. Eskişehir.
14. Gürel C. (2022). Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Bir Öğrenciye Rakamlar Kullanılarak Anlamlı Öğrenme ile Renk Kavramı Öğretimi. 6.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi. Eskişehir.
15. Küçükşantürk, Ş. (2022). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Sembolik Oyun Becerilerinde Replikli Öğretim Yönteminin Etkililiği: Bir Vaka Sunumu, 6.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi. Eskişehir.
16. Sağdıç, Z.A. (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerin Eğitiminde Robot ile Yapılan Araştırmaların İncelenmesi. 2. Otizm Araştırmaları Sempozyumu. Konya.
17. Özturhan, M. (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Regl Dönemi Becerileri Öğretimi İçin “Fotoğraflı Etkinlik Çizelgesi+Sosyal Öykü” Öğretim Paketi Kullanımın Etkililiğinin Değerlendirilmesi. 2. Otizm Araştırmaları Sempozyumu. Konya.
18. Batmaz, Y. & Arıcı, Ö. (2023). Spor Terapi Dersi Alan Otizmli Öğrencilerin Gelişimlerinin İncelenmesi Selçuklu Otizmli Bireyler Eğitim Vakfı Örneği. 2. Otizm Araştırmaları Sempozyumu. Konya.
19. Sağdıç, Z.A. & Bozkurt, S.S. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sohbet Becerisinin Öğretiminde Robot ve Öğretmen Tarafından Sunulan Replikli Öğretimin Karşılaştırılması. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.
20. Küçükşantürk, Ş. & Acar, B.E. & Gürel, Cemre. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Karşıdan Karşıya Geçme Becerisinin Öğretiminde Kullanılan Video Modelle Öğretim Yöntemi ile İpucu Sunma ve Geri Çekme Öğretim Yönteminin Etkililiğinin Karşılaştırılması. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.
21. Yazıcı Çetin, D. & Özak, H. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sözcük Dağarcığı Üzerindeki Etkililiğinin İncelenmesi. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.
22. Çetin, İ.H. & Özak, H. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Bilgisayar Kullanma Becerilerinin Öğretiminde Etkinlik Çizelgelerinin Etkililiği. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.
23. Sağdıç, Z.A., Çetin, İ.H., Kapıdaş Takı Z., Altuğ Ateş M. (2024). Yan Yana-Otizmli Çocuklar için Yapay Zeka Tabanlı Mobil Uygulama. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.
24. Gök, İ. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Bireylere Etkinlik Çizelgesi ile Akran Aracılı Müdahalenin Etkililiğinin İncelenmesi. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.
25. Ağır, Y.İ. (2024). Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Öğrenciyle Sistematik Duyarsızlaştırma Yöntemiyle Kuaförle İşbirliği Yapma Becerisinin Öğretimi. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi. Ankara.